loading...
مجله اینترنتی مستر کپی
admin بازدید : 634 جمعه 11 فروردین 1396 نظرات (0)

زمان پخش قسمت 1 فصل دوم شهرزاد

قسمت 1 فصل دوم شهرزاد,تاریخ پخش قسمت 1 فصل دوم شهرزاد,زمان دقیق پخش قسمت 1 فصل دوم شهرزاد,دانلود قسمت 1 فصل دوم شهرزاد,تاریخ پخش فصل دوم شهرزاد,فصل دوم شهرزاد کی پخش میشود,زمان دقیق پخش فصل دوم شهرزاد

 

 

زمان پخش فصل دوم شهرزاد مشخص شد: نوروز 96 !!

 

 

برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 


 

 

 

زمان ساخت و پخش فصل دوم شهرزاد

حسن فتحی کارگردان این سریال تلویزیونی گفت: کار انتخاب بازیگران و عقد قراردادشان انجام شد و پس از طی مراحل اولیه پیش تولید با پایان نگارش سریال فصل دوم اواخر شهریورماه یا اوایل مهرماه کلید می خورد.

کارگردان سریال های «در مسیر زاینده رود»، «شب دهم»، «میوه ممنوعه» و… در خصوص نحوه توزیع و پخش سریال می گوید: قطعاً پس از پایان تصویربرداری تمام سریال و طی شدن مراحل فنی کار توزیع سریال «شهرزاد ۲» آغاز خواهد شد این به آن معناست که گمانه زنی در خصوص تولید و پخش همزمان سریال «شهرزاد» به وقوع نمی پیوندد و سریال «شهرزاد» پس از پایان تصویربرداری به احتمال زیاد نوروز ۹۶ توزیع خواهد شد. حسن فتحی در خصوص تعداد قسمت های فصل دوم سریال «شهرزاد» می گوید: تعداد قسمت هایی که تا به امروز برای فصل دوم در نظر گرفته شده حدود ۲۰ قسمت است که با همین تعداد فیلمنامه سریال کلید خواهد خورد.

ساخت سریال «شهرزاد» در ۲۰ قسمت نشان از آن دارد بحث کیفی سریال به مراتب بیش از وجوه اقتصادی و کمی مد نظر سازندگان پروژه است و این مسئله نشان از آن دارد که «شهرزاد» در فصل دوم نیز می تواند مخاطب فراوانی را جلب کند. یادمان نرود فصل اول سریال «شهرزاد» جدا از حضور بازیگران چهره و سرشناس سینما و تلویزیونی که جلوی دوربین حسن فتحی قرار داشتند از فاکتور مهمی چون قصه نیز برخوردار بود.

در واقع با گذشت چند قسمت و جا افتادن حضور چهره های سینمایی و عادی شدن حضور سرشناس ها در سریالی از شبکه خانگی، این قصه است که در اقبال یک اثر تأثیرگذار خواهد بود. حسن فتحی این بار نیز با وسواس بسیار به همراه نغمه ثمینی به نگارش فصل دوم سریال «شهرزاد» پرداخت و امیدوار است سریال بتواند در فصل جدید نیز طرفدارانش را پیدا کند.

فصل اول سریال «شهرزاد» با حضور علی نصیریان، شهاب حسینی، ترانه علیدوستی، ابوالفضل پورعرب، محمود پاک نیت، مهدی سلطانی، هومن برق نورد، پانته آ پناهی ها، مصطفی زمانی و… تولید شد که تعداد زیادی از آنها در فصل جدید براساس قصه حضور نخواهند داشت.

 باید دید چهره های جدیدی که براساس قصه فصل دوم سریال همراه با این گروه خواهند بود آیا می توانند به اقبال این سریال کمک کنند یا خیر! سریال «شهرزاد ۲» براساس جلسه ای در ۲۰ تیرماه از وزارت ارشاد پروانه ساخت دریافت کرده است.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ

 

 

زمان پخش فصل دوم شهرزاد مشخص شد: نوروز 96

حسن فتحی در خصوص تعداد قسمت های فصل دوم سریال «شهرزاد» می گوید: تعداد قسمت هایی که تا به امروز برای فصل دوم در نظر گرفته شده حدود ۲۰ ...

زمان پخش فصل دوم سریال شهرزاد و شرح داستان

زمان پخش فصل دوم سریال شهرزاد و شرح داستان,بازیگران فصل دوم سریال شهرزاد ... فصل دوم سریال «شهرزاد» قرار است که در 26 قسمت تهیه و تولید شود و به بازار بیاید.

دانلود فصل دوم سریال شهرزاد 2

زمان پخش در شبکه نمایش خانگی ... حسن فتحی در خصوص تعداد قسمت های فصل دوم سریال «شهرزاد» می گوید: تعداد قسمت هایی که .... دانلود قسمت 1 فصل 2 سریال شهرزاد.

تاریخ و روز پخش فصل دوم 2 سریال شهرزاد

دانلود سریال جدید شهرزاد قسمت دهم ۱۰ · دانلود قسمت اول سریال در حاشیه ۲ فصل دوم … ... آیا بعد از 28 قسمت فصل دوم سریال تولید شده و زمان پخش چه زمانی خواهد بود؟ .... 1 روز پیش دانلود قسمت چهارم فصل دوم سریال در حاشیه , دانلود قسمت پایانی سريال در ...

زمان پخش فصل دوم سریال شهرزاد | تاریخ توزیع | تعداد قسمت

برچسب ها: زمان پخش فصل دوم سریال شهرزاد، زمان پخش فصل دوم سریال شهرزاد و شرح داستان، تاریخ و روز پخش فصل دوم 2 سریال شهرزاد، سیناپس سری دوم و سوم «شهرزاد» ...

فصل دوم سریال شهرزاد

فصل دوم شهرزاد - تعداد قسمت ها و بازیگران سری دوم .دانلود تمامی قسمت های فصل اول سریال شهرزاد.

فاش شدن جزئیات داستان فصل دوم سریال «شهرزاد»

سریال «شهرزاد» در حالی به قسمت‌های پایانی فصل اول خود نزدیک می‌شود که قرار ... فصل دوم سریال «شهرزاد» قرار است که در 26 قسمت تهیه و تولید شود و به بازار بیاید. ... اما ازتون یه خواهشی دارم:لطفا هرچه زودتر زمان پخش فصل دوم شهرزاد رو اعلام کنید .

دانلود فصل دوم قسمت اول سریال شهرزاد با لینک مستقیم

 دانلود فصل دوم قسمت اول سریال شهرزاد با لینک مستقیم + قسمت فصل دوم 2 قسمت اول از سریال شهرزاد - دانلود رایگان سریال شهرزاد 1 اول فصل دو 2.

دانلود قسمت اول 1 فصل دوم سریال شهرزاد

 دانلود سریال شهرزاد فصل دوم 2 قسمت اول با کیفیت عالی. دانلود قسمت اول 1 ... اخبار جدید از زمان و تاریخ پخش فصل دوم سریال شهرزاد. او در پاسخ به ...

زمان پخش فصل دوم سریال شهرزاد

 فصل دوم سریال شهرزاد تهیه‌کننده سریال شهرزاد خبر داد: ۵ قسمت از فصل دوم نوشته شده/ فیلم‌برداری از تابستان سال آینده سیدمحمد امامی می‌گوید کل ...

 

 

تعداد صفحات : 101

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 101
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 36
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 302
  • بازدید ماه : 1,126
  • بازدید سال : 10,515
  • بازدید کلی : 247,428
  • کدهای اختصاصی