loading...
مجله اینترنتی مستر کپی
admin بازدید : 742 جمعه 11 فروردین 1396 نظرات (0)

نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت 12 فروردین 96 امروز | گلها و خلاصه

 

 

 

------------------------------------------------------------------

 

نتیجه نهایی : پرسپولیس 0 - صنعت نفت آبادان 1

 

اولین شکست سال 96 پرسپولیس و داغ ماندن لیگ

 

------------------------------------------------------------------

دانلود فیلم خلاصه بازی پرسپولیس 0-1 صنعت نفت 12 فروردین 96
------------------------------------------------------------------

 

دانلود فیلم گلهای بازی پرسپولیس و صنعت نفت 12 فروردین 96

دانلود فیلم گل عبدالله زاده به پرسپولیس 12 فروردین 96 / دقیقه 40

------------------------------------------------------------------

 

دانلود فیلم حواشی بازی پرسپولیس و صنعت نفت 12 فروردین 96

دانلود فیلم استقبال ویژه هواداران پرسپولیس در آبادان
------------------------------------------------------------------

 

جدول آنلاین لیگ برتر 95-96 را اینجا ببینید
------------------------------------------------------------------

 

برنامه کامل بازیهای لیگ برتر 95-96
------------------------------------------------------------------

صنعت نفت آبادان 1 - پرسپولیس 0

فیروز کریمی و برزیلی هایش توانستند با مهار قدرت تهاجمی پرسپولیس یک برد فوق العاده به خود اختصاص دهند و مدعیان رسیدن به صدر را خوشنود کنند.


به گزارش "ورزش سه"، بعد از آخرین باخت در سال 95 برابر الریان قطر که اختتامیه آنها محسوب می شد، پرسپولیس سال جدید را نیز با شکست آغاز کرد تا شرایط چندان به سود آنها نباشد. پرسپولیس با این شکست همچنان با اختلاف امتیاز مناسب در صدر جدول قرار دارد و باید منتظر نتیجه دیگر مدعیان بماند تا مشخص شود قادر به حفظ اختلاف امتیازی خود خواهد بود یا خیر.


استادیوم: تختی آبادان              

تماشاگر: 5430 نفر


داور: تورج حق وردی / کمک ها: سعید قاسمی – یعقوب سخندان – جواد رحیم زاده / ناظر: اسماعیل صفیری

 

اخطار:

 

حکیم نصاری(37) از صنعت نفت آبادان

 


نفت آبادان:


ناصر سالاری، مجتبی ممشلی، حسین بغلانی، علی عبدالله زاده، رضا نورمحمدی، عزیز معبودی، حکیم نصاری(80 امیر زلیکانی)، زبیر نیک نفس، مسلم مجدمی، برونو ( 46، محمد پورمحمد)و محمد شادکام


سرمربی: فیروز کریمی


پرسپولیس:


علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، محسن ربیع خواه(  64 علی علیپور)، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده(81 احسان علوان زاده )، مهدی طارمی و وحید امیری

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

 

شرح گل:

 

نفت آبادان 1 پرسپولیس 0: ( دقیقه 40، علی عبدالله زاده): تکل فوق العاده شادکام و توپ ربایی از پرسپولیسی ها با ارسال دیدنی او و ضربه سر عبدالله زاده گل برتری نفت آبادان را رقم زد.

 

 

شرح بازی:

 

حملات بدون هدف از سوی پرسپولیس و دفاع با تعداد نفرات زیاد از سوی نفت آبادان باعث شد تا شاهد جدالی باشیم که شاگردان برانکو در ثبت موقعیت های مهم گلزنی اینبار به کمتر از یک دست فرصت داشته باشند. پرسپولیس که به امید پیروزی برابر حریف قعرنشین خود راهی آبادان شده بودند در رسیدن به دروازه ناصری ناکام ماندند.


اولین شوک از سوی نفتی ها با دریافت مجوز حضور تماشاگران این تیم استارت خورد؛ جایی که آنها در فاصله ساعاتی کوتاه به این دیدار توانستند رای کمتیه استیناف را برای سود بردن از طرفداران خود دریافت کنند. در ادامه پرسپولیس که بازی را خوب شروع کرده بود در دقایق پایانی نیمه اول روی حرکت فوق العاده ی شادکام و ضربه تمام کننده عبدالله زاده بازنده به رختکن رفتند.


در نیمه دوم هم سرخپوشان برابر دفاع لایه به لایه و متمرکز نفت آبادان نتوانست فرصت خوبی روی دروازه حریف شکل دهد و اولین شکست خود در سال 96 تجربه کردند تا امیدوار به شکل گرفتن نتایج دیگر بازی ها به سود خود باشند.

 

دقایق حساس:

 

دقیقه 4: شادکام با عبور از محمد انصاری قصد ورود به محوطه جریمه را داشت که داور به نشانه خطا روی انصاری، مهاجم نفت را متوقف کرد.

دقیقه 7: حرکت انفرادی فوق العاده از زبیر و ارسال او پشت محوطه جریمه برای نیک نفس با دفع بیرانوند راهی به دروازه نیافت.

دقیقه 14: حرکت طارمی درون شش قدم و برخورد او با دروازه بان نفت آبادان به زعم داور خطای مهاجم سرخپوش بود تا بازی متوقف و توپ در اختیار نفت قرار گیرد.

دقیقه 15: در یک رفت و برگشت توپ در اختیار محسن مسلمان قرار گرفت و او با ضربه ای یک ضرب از پشت محوطه جریمه دروازه نفت را نشانه گرفت که توپ با دفع دروازه بان نفت راهی کرنر شد.

دقیقه 24: ضربه از پشت محوطه جریمه توسط فرشاد احمدزاده با برخورد به مدافعان نفت بار دیگر تبدیل به یک ضربه کرنر برای سرخپوشان شد.

دقیقه 31: شوت فوق العاده ی سروش رفیعی با پای راست و از فاصله 30 متری با برخورد به تیرک دروازه به زمین برگشت داده شد تا بهترین فرصت سرخپوشان برای رسیدن به گل از دست برود.

دقیقه 32: اینبار حکیم نصاری شانس خود برای ضربه از پشت محوطه جریمه امتحان کرد که توپش با اختلاف کم از بالای دروازه بیرانوند راهی اوت شد.

دقیقه 37: تکل حکیم نصاری روی سروش رفیعی با اعلام خطا از سوی داور بازی همراه شد تا این بازیکن یک کارت زرد نیز دریافت کند.

دقیقه 50: ضربه مهدی طارمی درون شش یدم با دفع خوب دروازه بان نفت برگشت داده شد و در برگشت نیز ناصر سالاری مانع از ضربه زدن احمدزاده شد که برخورد او با شماره 10 پرسپولیس درگیری هایی بین بازیکنان دو تیم شکل داد.

دقیقه 64: خطا روی سروش رفیعی پشت محوطه جریمه یک ضربه ایستگاهی نصیب سرخپوشان کرد که این ضربه را فرشاد احمدزاده با اختلاف زیاد راهی اوت کرد.

دقیقه 69: ضربه سر علی علیپور با اختلاف زیاد از بالای دروازه نفت به بیرون رفت تا پرسپولیس همچنان در حسرت رسیدن به گل تساوی باقی بماند.

دقیقه 74: با حضور علی علیپور و مهدی طارمی در نوک خط حمله، پرسپولیسی ها در دقایق پایانی چشم به ارسال های بلند و سود بردن این دو مهاجم از ضربات سر دوخته اند. ضرباتی که البته تا این لحظه نتیجه ای برای این تیم در پی نداشته است.

دقیقه 77: ارسال فرشاد احمدزاده از سمت چپ با ضربه سر مهدی طارمی راهی به دروازه نیافت و در حالی که این بازیکن اعتقاد به کرنر داشت، داور ضربه از کنار دروازه برای نفت را اعلام کرد.

دقیقه 82: سیدجلال حسینی، مدافع پیش تاخته پرسپولیس ضربه اش را از پشت محوطه جریمه نفت نواخت که مهدی طارمی می توانست با تاثیر روی آن گل تساوی را به ثمر برساند که یک گام برای آن کم آورد.

دقیقه 85: حسین ماهینی قصد داشت با ورود به محوطه جریمه یک ضربه پنالتی از حریف بگیرد که تورج حق وردی توقف این بازیکن را تمارض تشخیص داد و دستور به ادامه بازی داد.

 

 

برترین بازیکن:


محمد شادکام در یکی از برترین روزهایش توانست روز سخت مدافعان پرسپولیس را رقم بزند و بارها با حرکاتش این تیم را با دردسر مواجه کرد. حرکات تکنیکی و البته پاس گل زیبایش که بعد از تکلی بدون نقص به ثبت رسید از او به عنوان چهره ویژه نفتی ها ساخت. البته نباید از عملکرد دفاعی نفت تهران با حضور مدافعان باتجربه این تیم نیز غافل شد؛ خصوصا جایی که عبدالله زاده ضمن حضوری موفق در خط دفاعی و دفع حملات سرخپوشان گل سه امتیازی و شیرین تیمش را نیز رقم زد.

 

اتفاق ویژه:


پرسپولیس باخت؛ اتفاقی که کمتر در طول سال گذشته رقم خورده بود و اینبار آنها سال را با شکست آغاز کردند و باید دید در نهایت شرایط آنها چه خواهد شد. در روزی که نفت آبادان به صورت ناگهانی و خودجوش موفق شد مجوز حضور تماشاگرانش را کسب کند شاگردان برانکو ایوانکوویچ نتوانستند دروازه نفت را به خطر بیندازند و از تک موقعیت های خود نیز سود نبردند و به اولین شکست سال 96 خود دست یافتند. این پیروزی اما نفت آبادان را در شرایط مناسبی قرار داد تا برزیلی های فوتبال ایران امیدوار به بقا در لیگ برتر باشند.


نکات:

 

* پرسپولیس در حالی برابر نفت قرار گرفته که شاگردان فیروز کریمی در 6 دیدار اخیر خود تنها یک گل به ثمر رسانده است.

* رامین رضاییان تنها غایب ترکیب پرسپولیس محسوب می شود که به دستور برانکو در حال حاضر جایی در لیست این تیم نداشته است.

* غیبت صادق محرمی در ترکیب و بازگشت محسن ربیع خواه عجیب ترین تصمیم برانکو در دیدار امروز است.

 
حاشیه:

 

* در فاصله چند ساعت مانده به این دیدار مسوولان نفت موفق شدند موافقت مسوولان کمیته استیناف را برای بخشیدن محرومیت آنها از حضور تماشاگران را دریافت کنند.

* پرسپولیس با توجه به ازدحام هواداران خود با مشکلات زیادی برای ترانزیت به سمت استادیوم پشت سر گذاشتند.

ترکیب پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان مشخص شد

برانکو ایوانکوویچ اولین ترکیب پرسپولیس در سال 96 را برابر نفت آبادان مشخص کرد.


به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس از دقایقى دیگر به مساف شاگردان فیزوز کریمى خواهد رفت و برانکو ایوانکووچ اولین ترکیب این تیم در سال 96 را رونمایى کرد


بر اساس اعلام کادر فنى این تیم علیرضا بیرانوند به عنوان شماره یک بار دیگر وظیفه حراست از دروازه این تیم را بر عهده خراهد داشت. بیرانوند با روحیه ى کسب شده از دو برد شیرین با پیراهن تیم ملى و بسته ماندن دروازه اش این بار امیدوار به ایفاى نقش موثر در ترکیب سرخ پوشان است و باید دید عملکرد مشابه پیراهن آبى در تیم ملى را در جمع سرخ پوشان را ایفا خواهد کرد یا خیر.


دفاع چهار نفره پرسپولیس با حضور سید جلال حسینى، محمد انصارى، حسین ماهینى و محسن ربیع خواه شکل خواهد گرفت و بعید است آنها مقابل تیمى که در شش دیدار قبلى خود تنها یک بار به گل رسیده اند با دردسر بزرگى مواجه شوند.


کمال کامیابى نیا بعد از دور ماندن ترکیب تیم ملى اکنون در ترکیب پرسپولیس به دنبال اثبات توانایى هاى خود خواهد بود و در کنار او سروش رفیعى، محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده قرار گرفته اند تا به تغذیه مهاجمان فرصت طلب پرسپولیس بپردازند.


مهدى طارمى نیز در خط حمله در کنار وحید امیرى به دنبال دستیابى به دروزاه بریزیلى هاى آبادان است. طارمى به عنوان آماده ترین مهاجم ایران چشم به آقاى گلى مجدد دوخته و مدافعان نفت امروز کار سختى برابر او خواهند داشت.


دیدار دو تیم صنعت نفت آبادان و پرسپولیس از ساعت 16:30 دقیقه در استادیوم تختى و با حضور هواداران برگزار خواهد شد.

اعلام ترکیب صنعت نفت آبادان برابر پرسپولیس

فیروز کریمی 11 بازیکن صنعت نفت برابر پرسپولیس را مشخص کرد.

 

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های صنعت نفت و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت 16:30 امروز در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم می‌روند.


ناصر سالاری، رضا نورمحمدی، مجتبی ممشلی، علی عبدالله‌زاده، حسین بغلانی، عزیز معبودی، مسلم مجدمی، حکیم نصاری، زبیر نیک‌نفس، محمد شادکام و اولیویرا 11 بازیکنی هستند که فیروز کریمی برای بازی با پرسپولیس انتخاب کرده است.

پیش بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان 12 فروردین 96

صنعت نفت و پرسپولیس امروز در هفته 25 بیست و پنجم لیگ برتر 95-96 به مصاف هم می روند.


به گزارش طرفداری؛ تیم های صنعت نفت آبادان و پرسپولیس تهران فردا در هفته بیست و پنجم لیگ خلیج فارس به مصاف هم خواهند رفت.


صنعت نفت آبادان - پرسپولیس

شنبه 12 فروردین ماه 1396؛ ساعت 16:30

ورزشگاه تختی آبادان

تیم داوری: تورج حق وردی – سعید قاسمی – یعقوب سخندان – جواد رحیم زاده – ناظر: اسماعیل صفیری


پرسپولیس پس از پیروزی در هفته بیستم مقابل تراکتورسازی، فاصله بسیار خوبی را با رقبا ایجاد کرد و همچنین رکورد های خوبی را ثبت کرد. سرانجام آن ها در هفته بیست و یکم مقابل استقلال با نتیجه 3 بر 2 شکست خوردند تا فاصله امتیاز با رقیب کم شود و هم رکورد های خود را از دست دهند. پس از این دیدار همه فکر می کردند پرسپولیس وارد بحران شود اما شاگردان برانکو با پیروزی در 3 بازی پیاپی، خود را از رقبا جدا کردند و از تراکتورسازی تبریز 10 امتیاز فاصله گرفت تا گام بلندی برای قهرمانی بردارد. شاگردان برانکو با 17 برد، 5 تساوی و 2 باخت توانسته اند 56 امتیاز کسب کنند.

 

پرسپولیسی ها در لیگ شانزدهم در بیرون از ورزشگاه آزادی یک شکست داشته اند آن هم در هفته چهاردهم مقابل ذوب آهن در اصفهان بود. همچنین بازی رفت پرسپولیس و صنعت نفت در ورزشگاه آزادی با تک گل مهدی طارمی به سود پرسپولس پایان یافت. مهدی طارمی با 13 گل و وحید امیری با 6 گل برترین گلزنان پرسپولیس هستند، طارمی موفق شد در بازی گذشته خود را در صدر جدول گلزنان به ساسان انصاری برساند. همچنین محسن مسلمان با 7 پاس گل و سروش رفیعی با 5 پاس گل بهترین پاسور های سرخپوشان هستند و در تعقیب ایمان مبعلی هستند که 8 پاس گل داده است.

صنعت نفت آبادان که امسال دوباره به لیگ برتر بازگشت در ابتدای فصل نتایج خوبی می گرفت و توانسته بود خود را در نیمه نگه دارد اما رفته رفته آن ها نتایج ضعیفی گرفتند و نادر دست نشان از هدایت این تیم برکنار شد و فیروز کریمی جای وی را گرفت. آبادانی ها 6 برد، 7 باخت و 11 تساوی کسب کرده اند و با 25 امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارند. آن ها اکنون فقط 3 امتیاز بیشتر از صبای قم دارند و یکی از کاندید های سقوط به لیگ یک هستند. نفت آبادان پس از ماشین سازی و سیاه جامگان ضعیف ترین خط دفاع را با 30 گل خورده دارد. آن ها 19 گل زده دارند تا به این ترتیب تفاضل گل ضعیف منفی 11 را داشته باشند. با این خط دفاع ضعیف، کریمی و شاگردانش کار سختی در مقابل خط حمله قدرتمند پرسپولیس دارند.

 

نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت 7 آبان 95 ... - نمونه ...

nemonesoal.blog.ir/.../نتیجه-بازی-پرسپولیس-و-صنعت-نفت-7-آبان-95-فیلم-گلها...
۷ آبان ۱۳۹۵ ه‍.ش. - پرسپولیس 1 - نفت آبادان 0؛ بازگشت به صدر به گزارش "ورزش سه"، مغضوبین برانکو ایوانکوویچ در ابتدای فصل که عزم رفتن به ترکیه کرده ...

پخش زنده بازی پرسپولیس و صنعت نفت 12 فروردین 96 | ...

mahramzean94.blog.ir/.../پخش-زنده-بازی-پرسپولیس-و-صنعت-نفت-12-فروردین-...
۱ روز پیش - شنبه 12 فروردین 96، هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال صنعت نفت آبادان - پرسپولیس تهران ساعت 16:30 ورزشگاه ثامن مشهد نتیجه بازی رفت: ...
رتبه: ۴٫۱ - ‏۲۹ نقد
۷ آبان ۱۳۹۵ ه‍.ش. - نتیجه بازی فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان امروز جمعه 7 آبان ماه 1395 از هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج فارس را در سایت نمناک ...

نتیجه بازی صنعت نفت پرسپولیس | 12 فروردین 96 | دانلود ...

www.majalefarsi.ir/.../نتیجه-بازی-صنعت-نفت-پرسپولیس-%7C-12-فروردین-96-...
۴ ساعت پیش - نتیجه بازی صنعت نفت پرسپولیس | 12 فروردین 96. خلاصه بازی و گلهای پیروزی صنعت نفت آبادان شنبه 12 فروردین 96 ,دانلود خلاصه بازی و ...

ساعت پخش زنده بازی صنعت نفت آبادان - پرسپولیس 12 ...

varzeshonline.blogsky.com/.../ساعت-پخش-زنده-بازی-صنعت-نفت-آبادان-پرسپولیس...
۱۲ فروردین ۱۳۹۶ ه‍.ش. - ساعت پخش زنده بازی صنعت نفت آبادان - پرسپولیس 12 فروردین 96 ... بازی سپاهان - سایپا(هفته 25 لیگ برتر فوتبال) ... ایران و چین سه شنبه 8 فروردین 96 · نتیجه بازی کره‌جنوبی و سوریه + خلاصه بازی - سه شنبه 8 فروردین 96 ...

شنبه 12 فروردین؛ پرسپولیس – صنعت نفت در آبادان - خانه

fc-perspolis.com/Contents/.../شنبه-12-فروردین-پرسپولیس-صنعت-نفت-در-آبادان
۴ روز پیش - دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت روز شنبه 12 فروردین در آبادان برگزار خواهد شد. به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، ...

نتیجه بازی صنعت نفت پرسپولیس ۱۲ فروردین ۹۶ - جذاب 96

jazab96.ir/search/?q=نتیجه+بازی+صنعت+نفت+پرسپولیس+۱۲+فروردین+۹۶
نتيجه بازي صنعت نفت پرسپوليس | 12 فروردين 96 | دانلود گل های بازي صنعت نفت آبادان پرسپوليس جمعه 12 فروردين 1396 ، دانلود خلاصه بازي امروز پرسپوليس ...

پخش زنده بازی صنعت نفت آبادان پرسپولیس 12 فروردین 96 ...

jazab96.ir/search/?q=پخش...بازی+صنعت+نفت...پرسپولیس+12+فروردین+96
شنبه 1396/01/12 بازي صنعت نفت آبادان - پرسپوليس(هفته 25 لیگ برتر ... و ساعت پخش بازي ایران قطر | پنجشنبه 3 فروردين 96 | نتیجه و دانلود گلهای بازي ایران ...

تاریخ بازی صنعت نفت و پرسپولیس در فروردین 96 - جذاب 96

jazab96.ir/search/?q=تاریخ+بازی+صنعت+نفت+و+پرسپولیس+در+فروردین+96
ساعت بازي پرسپولیس و صنعت نفت شنبه 12 فروردین 96 - ساعت 16:30. دانلود بازی ... ساعت بازي ایران و چین سه شنبه 8 فروردین 96 + نتیجه و فیلم ...بلیط بازي ...

نتیجه بازی صنعت نفت پرسپولیس | 12 فروردین 96 - پریک

https://www.parik.ir/نتیجه-بازی-صنعت-نفت-پرسپولیس-12-فروردین-96/19763
۴ ساعت پیش - نتیجه بازی صنعت نفت پرسپولیس | ۱۲ فروردین ۹۶ | دانلود گل های بازی صنعت نفت آبادان پرسپولیس جمعه ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ ، دانلود خلاصه بازی ...

آرنا نیوز - برنامه و نتایج بازیهای لیگ برتر 95-96

www.arnanews.ir/sport/premier-league/schedule-results
نفت تهران, 17:00, سیاه جامگان. استقلال خوزستان, 17:00, ذوب آهن. شنبه 12 فروردین 96. صنعت نفت آبادان, 16:30, پرسپولیس. سپاهان, 17:00, سایپا. تراکتورسازی ...

نتیجه بازی صنعت نفت پرسپولیس | 12 فروردین 96 | دانلود گل های بازی صنعت نفت آبادان پرسپولیس جمعه 12 فروردین 1396 ، دانلود خلاصه بازی امروز پرسپولیس ...

برچسب ها نتیجه بازی صنعت نفت پرسپولیس | 12 فروردین 96 | دانلود گل های بازی صنعت نفت آبادان پرسپولیس جمعه 12 فروردین 1396 , دانلود خلاصه بازی امروز پرسپولیس نفت , نتیجه بازی امروز پرسپولیس , دانلود گل های بازی پرسپولیس , پرسپولیس , صنعت نفت آبادان vs پرسپولیس , نتیجه بازی پرسپولیس 96 , نتیجه بازی صنعت نفت 96 , خلاصه بازی و گلهای پیروزی صنعت نفت آبادان شنبه 12 فروردین 96 , دانلود خلاصه بازی و گلهای پیروزی صنعت نفت آبادان شنبه 12 فروردین 96 , فیلم خلاصه بازی و گلهای پیروزی صنعت نفت آبادان شنبه 12 فروردین 96 , دانلود فیلم خلاصه بازی و گلهای پیروزی صنعت نفت آبادان شنبه 12 فروردین 96 , پیش بازی خلاصه بازی و گلهای پیروزی صنعت نفت آبادان شنبه 12 فروردین 96 , پخش آنلاین خلاصه بازی و گلهای پیروزی صنعت نفت آبادان شنبه 12 فروردین 96 , پخش آنلاین بازی و گلهای پیروزی صنعت نفت آبادان شنبه 12 فروردین 96 , دانلود بازی پیروزی صنعت نفت آبادان شنبه 12 فروردین 96 , خلاصه گل های پیروزی صنعت نفت آبادان شنبه 12 فروردین 96 , خلاصه بازی پیروزی صنعت نفت آبادان شنبه 12 فروردین 96 , دانلود فیلم پیروزی صنعت نفت آبادان شنبه 12 فروردین 96 , خلاصه بازی و دانلود فیلم پیروزی صنعت نفت آبادان شنبه 12 فروردین 96 ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 101
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 96
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 128
  • باردید دیروز : 124
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 128
  • بازدید ماه : 128
  • بازدید سال : 15,794
  • بازدید کلی : 252,707
  • کدهای اختصاصی